joi, 14 octombrie 2010

Targul de la Negreni 2010

Vineri, 8 octombrie 2010, am hotarat sa ma duc pana la Cluj Napoca, din Oradea, cu autocarul. Am preferat autocarul in detrimentul trenului nu neparat pentru ca este mai ieftin, cat pentru faptul ca nu am mai fost demult pe aceasta ruta.
Calatoria pana inainte de comuna Negreni s-a desfasurat fara probleme. Odata ajunsi in Negreni, am constatat ca autocarul se deplaseaza din ce in ce mai dificil. Curios sa vad ce se intampla am observat ca de o parte si de alta a soselei se afla parcate masini, intr-un numar din ce in ce mai mare, pe masura ce ne indreptam spre centrul comunei. Dupa cateva clipe s-a aprins beculetul si mi-am adus aminte ca Targul Popular de la Negreni se desfasoara in aceasta perioada a anului. In tradevar acesta a fost motivul pentru care, pe alocuri, circualtia s-a oprit pentru putin timp.
Motivul principal pentru care m-am hotarat sa scriu despre acest evenimet a fost ceea ce am vazut si anume inventivitatea, atat de caracteristica romanilor. Iata despre ce este vorba :
Datorita faptului ca numarul de autoturisme parcate pe raza comunei Negreni a depasit limita care avea loc fizic pe marginea drumului, localnicii, au gasit o solutie salvatoare. Au transformat gradinile de pe langa case in parcari temporare. De-a lungul DN1 am observat acest "fenomen" la toate casele care dispuneau de spatiu pentru primirea oaspetilor. Aceasta initiativa este salutabila pentru ca astfel cei care au fost la aceasta manifestare, au putut lasa autoturismele in siguranta, dat fiind ca aceste parcari adhoc au fost pazite.
Daca in aceasta perioada aveti drum la Oradea sau Cluj Napoca, merita sa faceti o scurta escala la Negreni !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postati comentariile voastre aici !